Babadağ / DENİZLİ

Babadağ’a gelmişken 

Kebap da yemiyek mi ?

😋😋😋

Eşimle birlikte haftasonu Babadağ’a geldik 

Yakın arkadaşlarımızın düğünü olacağı için azıcık zamanımızı ve yol yorgunluğumuzu karnımızın açlığını  bu lezzet diyarında giderdik .

Ben tabi kiii Denizli tabelasını görmeye başladığım andan itibaren @denizlibbld ve @googleyerelrehberler den en iyi kebapçı nerdedir ? en iyi nerde gezilir ? 

Kalbimdeki ruhumdaki soruların cevaplarını bulmaya başladım 

Veeeee

@alkanlar_kasap_kebap ŞİDDETLE TAVSİYEMİZ !

O kadar güzel yorumlar vardı kiii rotayı biraz uzatarak Babadağ’a geldik .

Konum bizi bir yerden sonra yanılttı. Başladık esnafa sormaya “ ortadaki kavağın yanında “ diyip duruuu herkes ama o kavak nirdedirrr biz bilmiyoruz ki 🙈 

En son amcanın biri belediyenin karşısında dedi de öyle bulduk ☺️ 

Minik sıcak bir ortam , güleryüzlü herkes … Hikayesi de kıymetlii ; kuşaklarca devam edilmiş bir gelenek … amaaaa o lezzet anlatılmazz biz 2 kişilik ortaya kebap istedik. Odun ateşinde özel fırında sakince pişen etler ; aynı süre içerisinde lavaş ekmeğini yaparak sıcacık masaya servis etmeleri … kebabın yanında söğüş olarak ; domates , soğan ve biber geliyor. Domates çok lezzetliydi biz ikinci bir tabak daha istedik . Ayranlarını anlatamam 😋 Tarifini sordum “ayran işte abla sadece bizim buraların yoğurdundan çalıyoruz “ dedi . Sizin buranın yoğurdundan bana da çalalım o zaman dedim güldük hep birlikte ☺️ 

Hayatımda yediğim en iyi Kebap !

Adana , İstanbul , Aydın , Ankara vs gibi bir çok il de kebap yediğimi zannetmişim 

Babadağ / DENİZLİ yazdım seni gönlüme ❤️

Velhasıl kelam ;

☑️ 2 kişilik kebap

☑️ Söğüş

☑️ su , ayran , şalgam

TOPLAM : 300 ₺ ödedik 

Not : kredi kartı geçmiyor bilginize arkadaşlar 🍀

02.07.2022

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Var olmayan bir restoran Londra'nın en iyi restoranı oldu!

Kalbimizin Sızlayan An'ları