Kandil Gecesinde Çocuklar

Düşündüm de ne yazmak gerekir ; öyle bir gün ki çocuklara  armağan olan 23 nisan ; diğer bir parçası ise Müslümanlığa Armağan edilen  3 Ayların başı olan Recep ayının ilk cuma günü ; Regaip kandili ...
Böyle bir günü nasıl değerlendirmeli ? Siz olsaydınız 24 saate sığdırmak isteseydiniz neler yapardınız gerçekten merak ediyorum ...
Ülkemizde ;
181 bin çocuk evli !
660 bin çocuk cinsel taciz ve tecavüze uğradı !
2.206 çocuk mahkum !
893 bin çalışan çocuk var !
55 çocuk işçi yaşamını yitirdi !
 Ben bu istatistik rakamları okuduktan sonra sokaklar da boş boş gezip etrafımı izledim. Karşılaştığım çocuklara güzel sözler söyledim , yüreklerinde bir sıcacık sevgi tohumu ekmeye çalıştım . Ama nafile Vicdanım beni rahat bırakmadı . Bu korkunç rakamlarda ki çocuklar nerede ? Onlara nasıl ekebiliriz sevgi tohumlarını ?
 Bir kandil gecesi nasıl geçirilmeli ?
Vefa , iman ,ibadet ,oruç ,şükür ,sevap ...
Kalbimden geçen bu kelimeleri birleştirdiğimde bir anlam yükleniyor ; o anlam şüphesiz ki
DUA  ...
Bu güzel kandil gecesi Dualarımız çocuklar için olsun ...
Vesselam ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Var olmayan bir restoran Londra'nın en iyi restoranı oldu!

Babadağ / DENİZLİ

Kalbimizin Sızlayan An'ları