Kürt Adam Türk Kıza Aşık Olursa 2.

Merhaba Arkadaşlar ;

Geçen yazım da size  Doğulu bir Adam'ın aşkından bahsetmiştim.

 Kürt Adam Türk Kıza Aşık olursa diye başladım cümlelerime.

Oldukça keyifli olan sohbetimizi sizlerle paylaşmaya devam ediyorum .

Hazır mısınız o halde ?

Gitmekten vazgeçtim diyor. Yıllarımı , ailemi , geçmişimi kısacası herşeyi ardımda bırakıp sadece elini tutarak bu zalim hayata karşı dimdik yürümek istedim. Bunun için çabaladım . İnsanların bana adım ve soyadımdan da başka koydukları bir damga,etiket vardı benim alnımda Kürt Ali S... yazıyordu ; kimliğimde ise sadece Ali S.. Çok enteresan değil mi ? Size hitap edenler Türk Elif Hanım diye mi sesleniyorlar ?

-Elbette Hayır ! sadece ismimle hitap ediyorlar.

- Bak gördünüz mü sizde bu duruma şaşırdınız ama Kürt Ali diye seslendiklerinde garipsemiyorsunuz ?

-Toplumsal bir sorun bu aslında Elif Hanım ;ancak buraya girmek istemiyorum şu anda. Gönlümün güzelini anlatmak istiyorum.
- Biliyormusunuz ?

-Neyi biliyormuyum ?

- Güzel gözlüm de sizin gibi  kahve içmeyi çok severdi .Hem sade olacak hem de yanında sodası da gelecek o masaya. Çok kibar ve güzel bir öztürkçesi vardı.O konuşsun saatlerce bende oturup onu izleyeyim.Gece gündüz hiç fark etmez. Sabah 7 de alır eline kahvesini evinin balkonundan denizi izleyerek yudumlar alelacele işe koşardı. Gece uyumadan da aynısını yapardı . Saat 1-2 oldu mu balkonda mum ışığında biraz kitabını okur biraz ,biraz çiçeklerini sever ama her daim bir elinde kahvesi olurdu.


-Bir dakika en son konuşurken ilk gördüğünüz An'ı anlatıyordunuz. Arkadaşlarınıza veda etmek için gittiğiniz bir mekanda görüp aşık olmuştunuz. Ne ara nasıl kahve içtiniz sohbet ettiniz ? Yoksa söylediğiniz gibi elinden tutup benim Eşim olacaksın mı dediniz ? (burada tebessüm etti uzunca bir sessizlik ile ...)

Derin nefes alarak bir kaç gözyaşı eşliğinde başladı anlatmaya ;

- O gün sadece uzaktan izledim. Gözlerinden bir dakika olsun ayırmadım gözlerimi . Loş karanlığa aldırmadan daha net görebilmek için masada yerimi değiştirdim. Bir süre sonra o da benim varlığımı fark etti. Yanında ki arkadaşlarına beni işaret ederek bir kaç cümle söyledi ama ben duymadım sadece hissettim ki benim bakışlarımdan rahatsız oldu.Üzüldüm kim olduğunu bilmediğim gönlümün çiçeğini rahatsız etmemek için yavaşca arkadaşlarıma veda edip masadan ayrıldım .

-Nasıl yani ? Yanına gidip konuşmadınız mı ?

-Yok Elif Hanım ; bizde öyle saygısızlık olmaz. Masasında erkek olan bir kadına gidip bir kelam söylenmez. Şeref ve haysiyet çok önemlidir.

-Peki ya sonra ne oldu ? (çok meraklıydım karşısında sürekli bir heyecan ile gözlerim onu izliyordu kulaklarımsa pür dikkat kesilmişti )

- Sonra mı sonrası çok uzun Elif Hanım dedi. Bir kahveye bu kadar dert yüklendi bugünlük bana müsaade diyerek masadan kalkmaya başladı.

-Meraklıydım omzuna dokunarak biraz olsun anlat dedim

- Sevdanın birazı olmaz ki ; çok seven sevdalanır Elif Hanım dedi ...

Çok zordu be ! Ah hayat dedim kendi kendime bu Adamcağızın dert yükünü görünce bir kahve daha istedim ve başladım düşünmeye ...

Devamı ; Bir sonra ki kahve durağında Ayın 22 sinde ...

Sağlıcakla kalın



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Var olmayan bir restoran Londra'nın en iyi restoranı oldu!

Babadağ / DENİZLİ

Kalbimizin Sızlayan An'ları