Gelecek Kaygısı !

Merhaba .
Bugünün anlam ve önemini paylaşmak istiyorum sizlerle .
Çok sevdiğim bir Dost'um var adı bende saklı ; bir kahvemi muhabbetiyle demlemesini istedim davet ettim , misafirim oldu . Hoş sohbeti ,cana yakınlığı ,doğal ve dürüst bir insan olması , Ona Dost sıfatını taşımaya layık görmesi için yeterli . Saatleri kovalarken dakikalarca sohbete doyamaz iken bir şeyi fark ettim bizlerde ki ; Gelecek kaygısı ...
Üniversite son sınıf öğrencisi olmanın vermiş olduğu en büyük tedirginlikti bu. Bizler yarınlarımızı düşünmekten şu anın keyfine varamıyoruz . Aslında güzel bir mezuniyet törenimiz gerçekleşecek yakın zamanda ,... Her genç kız gibi ; giyeceğimiz kıyafetler , fotoğraf çekimleri , o güne davet edeceğimiz hoş insanların planlarını bile yapamayacak kadar endişe doluyuz ...
Üzüldüm sadece bir çok iş yerlerine gönderdiğimiz CV ler , ümitlerle severek okuduğumuz bölümler ve arkada bıraktığımız maddi , manevi yükümlülükler.
Ailelerimizin beklentilerinden bahsetmedim bile fark ettiyseniz ? ki bizleri en çok da yaralayan bu . Evlerimize tatil için gittiğimizde muhakkak şahit olmuşsunuzdur sizlerde şu sözlere ; Komşu teyzelerimiz '' ee kızım nasipse ne zaman işe başlıyorsun ? '' ''o kadar okuyorsunuz eliniz ekmek tutsun ;yazıktır şu annenize babanıza biraz da siz bakın canım !''
Ah ah ahh bu toplumsal baskı ...
Eskilerin yenilerle çatışması ...
Ahlakın edebin yerle bir olması ...
Zamanın düzensizliği bizleri zorlasa da ; emeklerimiz uğruna,hep bir umut doğan güneşin yanında,beklemekteyiz ''Nasip'' denen o güzel sözün arkasında  ...
Dua ile kalın .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Var olmayan bir restoran Londra'nın en iyi restoranı oldu!

Babadağ / DENİZLİ

Kalbimizin Sızlayan An'ları